6. Afvikling af møder
Kristabens møder foregår efter fast dagsorden.
Første møde i krisestaben
På første møde træffes beslutning om en række forhold, jf. bilag 3:
-
Ansvar og roller
-
Omfattede centre og institutioner
-
Hvem varetager funktionerne som formand og talsmand (som udgangspunkt borgmesteren)
-
-
Fælles situationsbillede
-
Ressourceoverblik – i krisestab og centre mv.
-
Koordinering med andre relevante myndigheder og organisationer
-
Opgaveoversigt og handlingsplan
-
Kommunikationsindsats, herunder interessentanalyse
Mødeafholdelse
Krisestaben aftaler mødeafholdelse afhængigt af den aktuelle situation, dog mindst én gang i døgnet.
Møder i krisestaben afvikles efter dagsorden for krisestaben, jf. bilag 4.
Til krisetabsmøderne deltager altid en medarbejder fra Fællescenter Sekretariat, som fører logbogen, jf. bilag 10.