Server/SAN/Storage nedbrud
Hvem gør hvad ved nedbrud af Server/SAN/Storage.
Hvilke services vil være berørt:
Hvis servere, SAN eller storage ophører med at fungere, vil der ikke være adgang til berørte basissystemer, fagsystemer eller filer.
Hvilke procedurer træder i kraft:
I tilfælde af nedbrud på servere eller SAN, vil der gå besked til driftsteam. Den ansvarlige medarbejder påbegynder reetablering.
Forholdsregler
I forhold til sikring af Rebild kommunes systemer og filer har Rebild Kommune en 4 timers serviceaftale på SAN og prioriteret hardware (jf. SLA). Der er ekstern backup på alle systemer.
Nøglepersoner
-
Server/SAN ansvarlig i It og Digitalisering: Preben Hellegaard.
-
Ekstern leverandør: ATEA og IBM.
-
Ansvarlig for udmelding samt evt. eskalation: Servicedesk.
-
Igangsættelse af beredskabssituation, Funktionsleder IT og Digitalisering Preben Hellegaard tlf. 40286719.